BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, August 31, 2009

Makan ubat part 2

Makan ubat part 1

Mandi part 5

Mandi part 6

Sunday, August 30, 2009

Mandi part 4

Tolong! tolong! tolong! uncle busyuk.....


Erm...


Dahla uncle busyuk


X mandi lagi


X pakai baju


Tenok...smpi melopong saya menahan bau uncle...


nak lari nak lari...tapi

Nak raya...

Bunga api...lol


Joy of my uncle n auntie....(sebenarnya dia org yang lebih2 pulak...main x hengat dunia)
Ibu main bunga api ke,saya yang main ni


Ape la auntie...bunga api mane letup...(saya jakun ni ayah)

Ibu dengan rakusnya memegang tangan saya sebab saya mencuba utk menggagau tangan ibu pegang bunga api

Cheese cake ibu....




Ayah...ibu lupe nak snap wkt kek ni lom potong...dah potong satu slice...ibu baca sms ayah..."La,igtkan upload cheese cake"...ha nila cheese kek ibu...x de topping...ibu curah jem strawberry saje kat atas tu...yummy ayah...sgt moist...(sebenarnya ibu puji diri sendiri)

Mandi part 3

mandi part 2

Mandi part 1

When Wan Da come home....


Uncle tayang gigi depan saya...


Wan da memula x mo bukak tudung.....kunun2 nak blik cpt


Auntie Zeti buat aksi daring


Ibu panggil....


La kan siang ibu...x pyhla flash...kan da bhoolat mata saya..


cutey...


ni hikut ayah ke ni...ayaq lioq dok leleh sajok....






Aimy @Klinik

Saturday, August 29, 2009

Video gelap....(aktiviti anak dara ni pukul 3am....nak bg dgr suara saje)

Buka puasa @ Auntie Aini's





dekat kolam ada ikan bawal (auntie fifi cakap) padahal ikan puyu saje

dekat main entrance


Walid nak tgkp gambo same...tp umi x mo....jadi nmpk sajela tgn walid


Auntie nani buat iklan colgate


Auntie kene marah dgn umi jangan buat peace...jadi dia buat bull...walid gelakkan auntie


Sibuk plak waiter ni nak agah saya....saya buat muka blur...(kire baikla tu saya x jerit)


Lihatlah auntie dengan kepala bertampal lagi


Saya seorang yang sangat mengagumi kamera...(uncle saya tu pun same)

Contest pasangan seiras....


Copy banner ni dulu....sume syarat dah follow...hehehe
Nak join...klik sini....
Mohammad Asri Ismail vs Syahidatul Hidayah

First...seiras x muka saya dengan encik somi???? gmbr ni wkt sesame kurus dulu...hehehe,taun 2006...zaman cintan cintun dulu...time kentut pun bau wangi

Mohammad Asri Ismail vs Sarah Aimy Azzalea

Ni gmbr encik somi dgn anak dara kami....same x lips depa???? same kan same kan same kan....ala same la..psssttt = dahi depa lagi same

Syahidatul Hidayah vs Sarah Aimy Azzalea

ni gmbr saya dengan anak dara plak...same tak?? kening kami,mata kami,idung kami....

Aimy penggeli

Nasi Ambeng kiosk @ Pasar ramadhan pasar awam,desa cempaka




Aimy pinjam tudung ibu.....


saya...


tak....


mau...

Bukan aimy pinjam...ibu yang paksa aimy pki...

Tuesday, August 25, 2009

ta daaa!!!!


dengan walid,auntie fifi n auntie nani....
pale auntie fifi injured...jatuh...pegi klinik kene gam....

ibu panggil saya,saya pndg

saya pndg lagi

tengok bola jap kat tv

turn upside down.....skrg saya tak gayat lagi